torstai 21. marraskuuta 2013

Uusi nimi, uusi osoite, uutta!

Menin sitten kyllästymään entiseen nimeeni ja päätin aloittaa aivan uuden lehden tässä ajassa. Taruinen on ollut nickini jo yli 10 vuotta ja jotenkin tunsin että se nimi ei enää kuvaa minua. Se myös on hyvin yllättävän lähellä omaa nimeäni ja äääh. Se on tylsä. Joten oli aika uudistua.


Kuten tuossa kerroin, niin minulle on tulossa joulukuussa koiranpentu ja olen nimennyt hänet Sagaksi. Joten neiti Saga saa toimia minun uutena inspiraationa. Vaihdoin tumblr tilin nimen ja nyt sitten vaihdoin tämän cosplay/maskeerausblogin myös. Sagan cosplay! Olkoon se minun uusi cosplay identiteettini tai jotain sellaista.


Yläbanneri koki pienen muutoksen. Nimi vaihtui ja lisäkin yhden kuvan siihen. Tykkään pitää sen simppelinä, joten ei suurta muutosta.

No? Onko tämä nyt tuore ja parempi vaihtoehto?


Ja sitten myös uutena! Jos sinulla on jokin maskeeraus tai cosplay idea minkä haluisit minun toteuttavan, niin laittele kommenttia (ja minut tuntevat voivat ihan sanoa suoraan). Pelkään nyt jumittuvani tiettyihin hahmoihin ja haluisin haasteita. Tietenkin sellaisia joita pystyn järkevissä määrin toteuttamaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti