maanantai 8. heinäkuuta 2013

Ropecon 2012

Ajattelin vähän kertailla noita vanhoja pukuja mitä on ollut peleissä ja coneissa. Lähdetään liikeelle viime vuoden Ropeconista.

Perjantaina leikin merirosvoa.



Hattu sisko toi Venetsiasta
Valkoinen paita Gina Tricot
Korsetti Morticia
Huivi jostain markkinakojusta
Housut UFF
Kengät DinSko
Korut monesta eri paikasta

Pääsin toteuttamaan pitkää haavettani leikkimällä kunnolla merirosvoa. Ei ollut mitään rajoitteita puvustuksen suhteen, joten nyt sai laittaa sen mitä olen haaveillut Pirates of the Caribbian-leffan ilmestymisen jälkeen. Kuumahan tuossa oli, mutta oli sen arvoista. Vielä kuva meikeistä, jotka pysyin aika hyvin kasassa koko päivän.



Lauantaina päivänä oli sitten haltiapäivä. Minulla oli aivan ihana mekko, jota hieman muokkasin. Samalla päätin kokeilla kasvoväreillä leikkimistä, koska näyttäviä maskeja pääsee harvoin tekemään.



Mekko itse tehty (joku muu kuin minä. Minä lisäsin vain valkoiset pitsit hihoihin)
Alla musta H&M hame

Tämäkin puku oli oikein kuuma ja pieni tuska hiki oli koko päivän. Mutta tykkäsin kovasti ja koska en ole aivan haltiamateriaalia, niin vähän rajummat kasvomeikit sopivan minun tyyliini paremmin.

Kohta onkin tämän vuoden Ropecon! Onneksi sinne on puku melkein jo kasassa ja siitä vähän myöhemmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti