keskiviikko 17. syyskuuta 2014

Tracon päivä 1

Niin se conivuosi näytti tulevan päätökseen Traconin merkeissä. Ja kivaa oli.
Tracon on mulle siitä kiva coni, että silloin pääsen näkemään tamperelaisia kavereitani ja Tamperetalo on alueena todella kiva.

Olin matkannut Trelle jo perjantaina, joten lauantaina pääsin paikalle mukavan ajoissa. Tai siis en. Olin klo 11 aikaan perillä, kun kaverille keksittiin äkkiä Black Widow cossi mun Lokin kaveriksi.


Olin aivan kauhuissani kun aurinko alkoi aamulla paistamaan ja voin sanoa että puku oli hemmetin kuuma. Tämä ei ole mikään kesäconi asu. Mikään osa ei hengitä ja painaa ihan tuhottomasti.  En ehtinyt / jaksanut tehdä haarniskaosia pukuun, mutta tulen tekemään ne Frostbiteen. Kuten myös muuta kivaa pukuun liittyen.


Tämän vuoden coni oli siitä surullinen, että kaikilla ei ollut ranneketta ja tämä vuonna ei kaikki henganneet Tretalon ympäristössä niin paljoa kuin ennen. Koska en halunnut jättää ketään yksin, niin hengasin aikalailla ulkona koko conin. Muutama ohjelma kiinnosti ja menin ne missaamaan (koska olen tyhmä ja idiootti). Mulle kyllä ehdotettiin että voisin ensi vuonna järjestää ohjelmaa itse, joten ehkä olen ensi vuonna sellaisessa roolissa. Ilmoittelen lisää sitten myöhemmin kun tulee ajankohtaiseksi.


Loki cossi oli kiva. Vaikka alunperin piti kuulua lisää Marvelia seuraan, niin onneksi puku toimii yksinään myös. Tätä sitten kannetaan mukaan varmaan ensi vuonna joka coniin, jotta maksaa itsensä takaisin.


Tracon on kiva. Tänä vuonna oli ihanan paljon myös vanhempaa porukkaa ja niin paljon ihania cosseja. Päivän 2 päivitys myöhemmin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti